kup allegro facebook Logo Honda Power Equipment   ZAPRASZAMY DO SKLEPU
ul. Węglowa 1/3
Poznań
 

GODZINY OTWARCIA
poniedziałek - piątek 10.00 - 18.00
sobota - 10.00 - 14.00

 

  KONTAKT
+48 61 842 71 70 |+ 48 606 899 437
cezaryhobby@o2.pl

 

I. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

  1. Kupujący, którzy są konsumentami, tj. osobami fizycznymi nabywającymi towary oferowane przez sklep Hobby w celach innych niż związane z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową, mają  prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej ze sklepem Hobby w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od:
    1. dnia w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy;
    2. w przypadku umowy sprzedaży wielu rzeczy, które dostarczane są osobno, termin liczony jest od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy;
    3. w przypadku umowy sprzedaży rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach, termin liczony jest od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować sklep „Hobby” o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną na adresy wskazane w § 7 regulaminu).
  4. Kupujący może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, znajdującego się na stronie internetowej sklepu „Hobby” i będącego Załącznikiem do niniejszego regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Kupujący wysłał informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy sklep „Hobby” zwróci Kupującemu wszystkie otrzymane od Niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep „Hobby”), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep „Hobby” zostanie poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  7. Sklep „Hobby” może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Kupujący, który korzysta z prawa odstąpienia zobowiązany jest do zwrotu kupionych rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował sklep „Hobby” o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  9. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  10. Kupujący ponosi odpowiedzialność tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu, który zamówił towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według jego specyfikacji lub służącą do jego zindywidualizowanych potrzeb.

II. RĘKOJMIA ZA WADY FIZYCZNE TOWARU ORAZ GWARANCJE JAKOŚCI

  1. Sklep „Hobby” zobowiązany jest dostarczać Kupującemu rzeczy wolne od wad.
  2. W przypadku gdy wystawiona na sprzedać rzecz ma wady, sklep „Hobby” poinformuje wyraźnie Kupującego o wadach rzeczy.
  3. Jeżeli Kupujący po nabyciu towaru zgłosi istnienie wad towaru, sklep „Hobby” po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji dokona wymiany towaru na nowy, a w przypadku niedostępności danego towaru zaproponuje wymianę na inny towar lub zwróci koszty poniesione przez Kupującego tytułem ceny oraz transportu, bądź też obniży cenę, według wyboru Kupującego. Kupujący powinien doręczyć wadliwy towar wraz z dowodem zakupu oraz opisem wad na adres: Sklep Hobby 60-122 Poznań ul. Węglowa 1/3.

III. GWARANCJA JAKOŚCI

Sklep „Hobby” udziela  gwarancji jakości na wszystkie oferowane produkty w sklepie.

W przypadku stwierdzenia niezgodności otrzymanego towaru zawiadom Nas o tym! Prześlij zdjęcie wraz z dowodem zakupu na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. bądź pocztą tradycyjną wadliwy towar wraz z dowodem zakupu na adres Naszego sklepu.

  1. Gwarancja jakości ma zastosowanie dla towarów zakupionych w sklepie "Hobby" na podstawie umów sprzedaży zawartej między właścicielem sklepu: Sklepem „Hobby” C.R.Kulpińscy s.c. i, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 779 00 04 420, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.,  a  Klientami.
  2. Sklep „Hobby” udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru i zgodność z opisem widocznym na sklepie. Okres Gwarancji określony jest na 12 miesięcy od momentu sprzedaży i jest zgodny z datą wystawienia paragonu fiskalnego.
  3. Uprawnienia Klienta z tytułu Gwarancji Jakości wygasają gdy: minie czas gwarancji określony na 12 miesięcy począwszy od wystawienia paragonu fiskalnego; gdy klient dokona jakichkolwiek zmian i modyfikacji; gdy klient używał produkt  niezgodnie z przeznaczeniem; w przypadku gdy wada powstała w wyniku urazu mechanicznego.
  4. Wszczęcie procesu gwarancyjnego następuje w chwili dostarczenia do siedziby firmy wadliwego sprzętu wraz z dowodem zakupu i opisem wady bądź otrzymania drogą elektroniczną na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. dokumentacji wady: zdjęcia wadliwego towaru, opisu wady i skanu bądź zdjęcia dowodu zakupu. Reklamacja zgłoszonej wady zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia pisma reklamacyjnego. 
  5. W przypadku gdy w trakcie analizy wady „Hobby” stwierdzi, że w czasie użytkowania towaru naruszone zostały warunki udzielonej gwarancji (punkt 3) to Klient zobowiązany jest pokryć koszty  odesłania wadliwego towaru bądź odebrać go osobiście, gdy towar został dostarczony do siedziby firmy i pokryć ewentualne koszty poniesione przez firmę „Hobby”.   
  6. ”Hobby”  nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procesu gwarancyjnego.
  7. Reklamowany towar Klient powinien dostarczyć w całości, ze wszystkimi częściami dostarczonymi klientowi wraz z produktem, oraz oryginalnym opakowaniem, Klient powinien dostarczyć towar zapakowany tak by nie został uszkodzony w czasie transportu.
  8. Gwarancja Jakości na sprzedawane produkty konsumpcyjne nie wyłącza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towarów konsumpcyjnych wynikających z niezgodności towaru z umową. W relacjach wynikających z  Gwarancji Jakości stosuje się przepisy prawa polskiego.

Sklep „Hobby” C.R.Kulpińscy s.c.
60-122 Poznań, ul. Węglowa 1/3
NIP : 779 00 04 420
Regon: 632249397